سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی

امریکا :8 ساعت کار ، 8 ساعت استراحت ، 2 ساعت ماندن در ترافیک ، 2 ساعت تفریح ناسالم  ، 2 ساعت تماشای تلویزیون ، 2 ساعت کار با اینترنت

فرانسه : 8 ساعت کار ، 6 ساعت استراحت ، 2 ساعت قدم زدن در خیابان ، 4 ساعت کتاب خواندن ، 2 ساعت حرف زدن علیه تلویزیون ، 2 ساعت خندیدن

ایتالیا : 4 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 4 ساعت غذا خوردن ، 6 ساعت حرف زدن ، 2 ساعت خیابان گردی

آلمان : 8 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 2 ساعت اضافه کار ، 2 ساعت تماشای مسابقات تلویزِیونی ، 2 ساعت مطالعه ، 2 ساعت فکر کردن به خودکشی

کوبا : 8 ساعت کار ، 8 ساعت تفریح ، 4 ساعت خواب ، 4 ساعت گوش کردن به سخنرانی کاسترو
عربستان سعودی : 8 ساعت تفریح همراه با کار ، 6 ساعت تفریح همراه با خرید در خیابان ، 10 ساعت خواب

مصر : 4 ساعت کار ، 8 ساعت خواب ، 8 ساعت کشیدن قلیان ، 2 ساعت گوش کردن به ام کلثوم ، 2 ساعت حرف زدن در مورد گذشته

هندوستان : 8 ساعت جستجوی کار ، 6 ساعت خواب ، 6 ساعت تماشای فیلم ، 2 ساعت جستجو برای محل خواب ، 2 ساعت برای رد شدن از خیابان

پاکستان : 4 ساعت کار غیر مجاز ، 8 ساعت خواب در حین کودتا ، 8 ساعت اعتراض علیه کودتا ، 4 ساعت فرا ر از دست پلیس

ایران : 8 ساعت خواب ، 8 ساعت استراحت ، 2 ساعت حرکت در ترافیک ، 1 ساعت کار برای بی کار کردن سایرین (نه خودش کار می کنه نه میزاره دیگرون کار کنن)  ،3 ساعت بحث در مورد گذران اوقات فراغت ، 2 ساعت بحث در مورد فلسفه و سیاست

 



نجف زاده ::: پنج شنبه 87/8/2::: ساعت 8:47 صبح

برگرفته از وب سایت www.golbon.ir نمایندگی فعال بیمه آسیا در استان اصفهان (دارای بیشتری پرتفوی صدور در استان اصفهان در تمامی رشته های بیمه ای)

به‌ زبان‌ ساده‌ ، بیمه‌ چه‌فایده‌هایی‌ دارد ؟

بیمه‌، افزون‌ بر رفع‌ تشویش‌ خاطر، دلهره‌ ونگرانی‌ ازحوادث‌ زیانبار احتمالی‌ آینده ‌، دارای‌ خصلت‌تعاون‌ و کمک‌به‌ همنوع‌ است‌.

 آیا بیمه‌گذار می‌تواند اموال‌ خود را همزمان‌ برای‌یک‌ خطر به‌ نفع‌ خود نزد چند شرکت‌ بیمه‌ به‌ قیمت‌روز بیمه‌ کند ؟

خیر‌. بیمه‌ نباید موجب‌ سود و منفعت‌ بیمه‌گذار شود. البته‌بیمه‌مشترک‌ نزد چند شرکت‌ بیمه‌، به‌طوری‌ که‌ مجموع‌ارزش‌بیمه‌ شده‌ نزد همه‌ شرکتها از ارزش‌ واقعی‌ تجاوز نکندمجازاست‌. این‌ اصل‌ مخصوص‌ بیمه‌های‌ اموال‌ ومسؤولیت‌است‌ و در بیمه‌های‌ اشخاص‌ می‌توان‌ چندبیمه‌نامه‌ باسرمایه‌های‌ دلخواه‌ ، خریداری‌ کرد و ازمزایای‌آنها بهره‌مندشد.

 چه ‌کسی‌ می‌تواند خریدار بیمه‌ باشد ؟

کسانی‌ که‌ مالک‌ یااستفاده‌ کننده‌ از اموال‌ منقول‌ و غیرمنقول‌باشند یا قانون مسؤولیت‌ خسارت‌ وارده‌ به‌ اشخاص‌ ثالث ‌را برعهده‌ داشته ‌باشند، دارای‌ نفع‌ بیمه‌پذیر هستند ومی‌توانند آن‌ را بیمه‌کنند.

 تناوب خطرها به چه مفهوم است؟

خطر بیمه ‌پذیر باید احتمالی و اتفاقی و درجه احتمال آن بین صفر و یک باشد. تناوب خطر به مفهوم آن است که خطر با شدت و ضعف مختلف در گذشته اتفاق افتاده و احتمال وقوع آن در آینده نیز وجود دارد. بیمه‌گر با استفاده از تجربه خسارتی گذشته می‌تواند بر اساس احتمالات، خطر را ارزیابی و حق بیمه را محاسبه کند. احتمالی بودن خطر مربوط به بیمه‌گذار است. بیمه‌گر با تکیه بر حساب احتمالات، نه تنها می‌‌تواند تعداد خسارت‌ها بلکه میزان خسارتی را که در یک دوره باید بپردازد برآورده کند. تنها چیزی که برای بیمه‌گر قابل پیش‌بینی نیست این است که اگر از میان جامعه بیمه‌گذاران قرار است به ?? مورد خسارت پرداخت شود، مشخص نیست که این ?? مورد چه کسانی هستند.

لطفا جهت مطالعه ادامه تعاریف بیمه ای به لینک زیر مراجعه فرمائید:

http://www.golbon.ir/Insurance-Def.htm



نجف زاده ::: سه شنبه 87/7/2::: ساعت 10:53 عصر

همه ما وقتی کوچک بودیم مار و پله بازی می‌کردیم. می‌تونی تصور کنی توی زندگی واقعی دوباره داری به این بازی ادامه می‌دی! فکر نمی‌کنی که زندگی واقعی هم یه جور مار و پله هست؟

بولتن جوانی:
اگه دقت کرده باشی تو زندگی واقعی، هم مار داریم هم نردبان. بعضی وقت‌ها باید اونقدر صبر کنی تا شش بیاری و بتونی بازی رو شروع کنی. شاید سال‌ها زندگی کنی ولی هیچ وقت نتونی شش بیاری. این شش می‌تونه همون هدف و راهی باشه که توی زندگی‌ات انتخاب می‌کنی.
شش که آوردی شروع می‌کنی به جلو رفتن. شاید اولش یک آوردی، یا شاید پنج یا دوباره شش آوردی. نباید از اینکه یک آوردی ناراحت بشوی، نه از اینکه شش آوردی خوشحال باشی! از کجا معلوم با همین یک آوردن به نردبون نرسی و شش تو رو نندازه توی دهن ماری که مجبور شی دوباره از اول شروع کنی؟
چه بخوای چه نخوای، سر راهت هم مار هست هم نردبون، اگه مار نیشت زد خودتو نباز، دوباره می‌تونی شروع کنی.
قانون این بازی اینه که هیچ وقت از صفحه بیرون انداخته نمی‌شی، مگه خودت بخوای بازی رو نیمه کاره رها کنی. شروع که کردی باید تا ته بازی رو بری. حالا بستگی به خودت داره که چقدر اراده‌ات رو جزم کنی که ادامه بدی، ولی اینو مطمئن باش هر چقدر هم مارها تو رو نیش بزنن باز می‌تونی به خونه آخر برسی، مهم چه جور رسیدنه.
اون طرف قضیه رو هم ببین ممکنه یه عدد کوچک و ناقابل مثل یک تو رو از یه نردبون بالا ببره که خیلی جلو بیفتی، ولی بازهم مواظب باش دست و پاتو گم نکنی، چون هنوز هم سر راهت مار هست که نیشت بزنه.
فقط باید با تحمل و تامل جلو بری، وقتی هم به خونه آخر رسیدی دمت گرم! به یه هدفت جامه عمل پوشاندی، پس دوباره تاس رو بنداز که برای رسیدن به هدف دیگه دست به کار شی.
حالا دیدی چرا می‌گم زندگی مثل مار و پله می‌مونه، نمی‌دونم تو زندگی چند بار تا حالا مار نیشت زده؟ ولی امیدوارم هر بار نیشت زد دوباره تاس رو انداخته باشی. می‌دونی اگه مار نبود نردبون معنی نداشت؟ و این رو هم بدون که تعداد دفعاتی که می‌تونی تاس رو بندازی محدوده. چون همه می‌خوان تو این بازی شرکت کنن.
منبع:ایسنا


نجف زاده ::: پنج شنبه 87/6/14::: ساعت 3:56 عصر

اگر شما هم دچار افسردگی هستید، راه‌هایی وجود دارد که بتوانید شادتر شوید. این پنج طریق به شما کمک می‌کند که خلق خود را خوش کنید.

بولتن جوانی:
والدین خوب انتخاب کنید
به گفته کارشناسان در «سرزمین شادی‌ها» نقش ژن‌ها مهم‌تر از محیط است. یک بررسی که در شماره ماه مارس امسال نشریه «علوم روانشناختی» به چاپ رسیده است، یک امتیاز دیگر به «تیم ژن‌ها» می‌دهد: تفاوت‌ها در DNA توضیح‌دهنده علت برخورداری برخی افراد از مزیت شادتر بودن است، و همچنین گرایش به عاطفی بودن و فعال بودن جسمی و اجتماعی بیشتر را هم توضیح می‌دهد. البته ژن‌‌‌ها ابزار خودکاری برای دورماندن از افسردگی نیستند، و سایر عوامل خارجی هنوز شما را به سوی اندوه می‌رانند. اما وراثت می‌تواند برای برخی افراد مایه‌‌ای از شادی فراهم آورد تا در هنگامی که اوضاع بر وفق مرادشان نیست، بر آن تکیه کنند. و موفقیت پژوهشگران کانادایی در ایجاد موش‌های با مقاومت ژنتیکی در برابر افسردگی در سال 2006 بیانگر آن است که شاید روزی بتوان با دستکاری ژن‌ها شادی انسان‌ها را بیشتر کرد.
این برای اولین‌بار بود که علم توانست آلام یک جاندار را فروبنشاند. موش‌هایی که طوری تکثیر شده بودند که فاقد ژنی به نام TREK-1 باشند، طوری رفتار می‌کردند که گویی برای دست‌کم سه هفته داروی ضدافسردگی دریافت کرده‌اند.
 
دست و دل‌باز باشید
بر اساس یک بررسی در سال 2008 کافی است تنها پنج دلار خرج دیگران کنید، تا در یک روز معین شادتر شوید. و اعمال فداکارانه می‌تواند کمک کند تا ازدواج‌تان به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای شما و همسرتان بدل شود.
پس از انجام کارهای خیر، افراد شادتر هستند و احساس می‌کنند زندگی بامعناتر شده است. اما آیا در صورتی که در مقابل عمل‌تان انتظار عوض‌گرفتن داشته باشید، باز هم می‌توان این کار را از خودگذشتگی به حساب آورد؟ شاید بستگی به این داشته باشد که چگونه به قضیه نگاه کنید.
 
فرصت‌ها را ببینید
انسان‌ها مقاوم‌‌تر از حدی هستند که ما تصور می‌کنیم، و این موضوع را بررسی که در سال 2005 روی تغییرات خلقی در بیماران دیالیزی انجام گرفته، نشان داده است.
این بیماران به‌رغم اینکه سه بار در هفته برای دست‌کم سه ماه برای پاک کردن خون‌شان باید تحت دیالیز قرار می‌گرفتند، در اغلب اوقات خلق خوبی داشتند. اما افراد سالم هنگامی که از آنها خواسته می‌شد که انجام چنین برنامه درمانی را به تصور درآورند، زندگی مصیبت‌باری برای‌شان مجسم می‌شد.
به قول وینستون چرچیل آدم بدبین در هر فرصتی، مشکلات را می‌بیند، اما آدم خوش‌بین در هر مشکلی، فرصتی را می‌بیند.
 
ورزش کنید
انجام مرتب ورزش، به همراه مصرف داروها و انجام مشاوره می‌تواند به افرادی که با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند، کمک کند تا بر احساس تنهایی و آسیب‌پذیری غلبه کنند.
ورزش حالت ذهنی افراد را تا حدی با تاثیر گذاشتن بر میزان دو ماده شیمیایی در بدن بهبود می‌بخشد: کورتیزول و اندورفین‌ها. غده‌های آدرنال افراد خشمگین و ترسیده، کورتیزول تولید می‌کند. این هورمون فشار خون و قند خون را بالا می‌برد، واکنش ایمنی را تضعیف می‌کند و ممکن است به التهاب و آسیب بافتی منجر شود. اما ورزش کورتیزول را می‌سوزاند و میزان آن را به حد طبیعی باز می‌گرداند. دویدن، دوچرخه سواری یا استفاده از ماشین‌های ورزش آیروبیک همچنین باعث آزاد شدن اندورفین‌ها ـ ضددردهای طبیعی بدن ـ از مغز به درون جریان خون می‌‌شود. به این ترتیب فرد یک سرخوشی طبیعی را تجربه می‌کند، بدون اینکه دچار عوارض جانبی داروهایی شود که اثر مشابه را ایجاد می‌کند.

برای اینکه حداکثر استفاده را از ورزش ببرید، باید شدت ورزش‌تان با میزان استرس‌تان متناظر باشد. و بدن‌تان طوری به فعالیت بیندازید تا به طور مداوم با طول و شدت‌های گوناگون ورزش سازگار شود.
 
عمر‌تان را دراز کنید
اگر ژن‌های مناسب دارید و نوع‌دوست، خوش‌بین و فعال هستید، اما هنوز احساس خمودگی می‌کنید، تنها به خود زمان بیشتری بدهید.
بررسی که روی دو میلیون‌ نفر از 80 ملت انجام شده و در ژانویه سال میلادی جاری منتشر شده است، نشان می‌دهد که افسردگی در میان بزرگسالان در میانه دهه 40 زندگی شایع‌تر است.
در میان آمریکاییان بدترین اوقات برای زنان در حدود 40 سالگی و برای مردان در حدود 50 سالگی است. اما با گذر کردن از این مرز سنی، انسان‌ها گرایش بیشتری به کنار گذاشتن احساسات منفی و تمرکز بیشتر بر چیزهایی که از آنها لذت می‌برند، پیدا می‌کنند.
در این دوران افراد به دیدن نیمه پر لیوان گرایش می‌یابند، به‌رغم اینکه در این سنین میزان ملاقات‌های‌شان با پزشکان و دریافت داروها افزایش می‌یابد. به نظر می‌رسد که برای دستیابی به شادی باید صبر داشته باشید.
منبع:کارگزاران


نجف زاده ::: پنج شنبه 87/6/14::: ساعت 3:55 عصر

با توجه به اینکه دیدم خیلی از دوستان در این مورد سوال دارند دلم نیومد این مقاله ارزشمند رو اینجا نزارم :

در معماری چند لایه تمام برنامه به چندین بخش تقسیم می‌شود. این بخش‌ها می‌توانند فیزیکی یا منطقی باشند. هر بخش کار خاصی را انجام می‌دهد مثلا نمایش interface کاربر یا دسترسی به داد‌ه‌ها. برنامه می‌تواند به هر تعداد لایه داشته باشد ولی به هر حال بیش‌تر برنامه‌ها سه لایه‌ی مجزا دارند که عبارت‌اند از:


Presentation Layer
Business Logic Layer
Data Access Layer


همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، لایه‌ی Presentation چیزی نیست به جز بخشی از نرم‌افزار که با کاربر برنامه‌ی شما ارتباط برقرار می‌کند (interface برنامه‌ی شماست). نمایش داده‌ها به کاربر نهایی و اجازه به آنان برای ارتباط داشتن با داده‌ها، اصلی‌ترین وظیفه‌ی این لایه است.

در بیش‌تر موارد، داده‌هایی که توسط کاربر وارد می‌شوند نیاز به اعتبارسنجی یا پردازش اضافی دارند. این مسؤولیت لایه‌ی Business Logic است.

در نهایت داده‌های برنامه‌ی شما نیاز به ذخیره و بازیابی از طریق یک انبار داده دارند (مثلا سیستم مدیریت DataBaseهای رابطه‌ای یا RDBMS و یا XML و ...) این وظیفه توسط لایه‌ی دسترسی به داده انجام می‌شود.

به‌طور خلاصه، فرایند مورد نظر ما این‌گونه کار می‌کند:

- کاربر برای داده‌های برنامه، درخواستی ارسال می‌کند.

- لایه‌ی Data Access داده‌های مورد نظر را بازیابی می‌کند و از طریق لایه‌ی Business Logic آن‌ها را به لایه‌ی نمایش می‌فرستد. بعضی مواقع لایه‌ی دسترسی به داده‌ها، این داده‌ها را مستقیما به لایه‌ی نمایش ارسال می‌کند.

- لایه‌ی نمایش اطلاعاتی که باید نمایش داده شوند را از طریق لایه‌ی Business Logic دریافت می‌کند.

- کاربر داده‌ها را تغییر می‌دهد و عمل مناسب در مورد آن‌ها را اجرا می‌کند (مثل اضافه یا به‌روز کردن داده‌ها)

- لایه‌ی Business Logic صحت داده‌های وارد شده توسط کاربر را بررسی می‌کند (داده‌ها را اعتبارسنجی می‌کند)

- اگر داده‌ها معتبر باشند آن‌ها را برای به‌روز رسانی در بانک اطلاعاتی به‌دست لایه‌ی دسترسی به داده می‌سپارد.



مزیت‌های برنامه‌های چند لایه

- برنامه‌ها به چند بخش منطقی جدا از هم تقسیم می‌شوند و اتصال میان UI (رابط کاربری)، پردازش‌ها و بانک اطلاعاتی کم می‌شود.

- تغییر در بانک اطلاعاتی یا روال‌های دسترسی به داده‌ها، تاثیری در لایه‌ی نمایش یا برنامه‌ی کلاینت نخواهد گذاشت.

- برنامه‌ی کلاینت با عبارات SQL آمیخته نخواهد شد.

- نام جداول و ستون‌ها به‌طور مؤثری از برنامه‌ی Client حذف می‌شوند.

- برنامه‌ی Client نمی‌فهمد که داده‌ها از کجا آمده‌اند (چیزی که به آن Location Transparency گفته می‌شود)

- تغییر یا گسترش برنامه بسیار ساده‌تر خواهد شد، بدون نیاز به تغییر یا کامپایل مجدد برنامه‌ی Client.

نکته‌ی منفی در معماری چند لایه این است که شما باید تعداد زیادی بخش‌ها و کلاس‌های ازهم جدا در نرم‌افزار بسازید. اما به هر حال مزایای این روش بیش‌تر و برتر از معایب آن است.



انتخاب‌های لایه‌ی Presentation

دو انتخاب اصلی برای ساخت یک لایه‌ی نمایش در دات نت وجود دارد. آن‌ها فرم‌های ویندوزی یا فرم‌های وبی ASP.NET هستند.

با استفاده از ویندوز فرم‌ها شما می‌توانید برنامه‌های دسکتاپ فرم محور (Form Base) معمول را بسازید. برنامه‌های ویندوز فرمی می‌توانند المان‌های رابط کاربری بسیار غنی به‌کاربر پیشنهاد کنند. آن‌ها کم و بیش شبیه به فرم‌های ویژوال بیسیک هستند.

جذاب‌ترین گزینه برای توسعه‌ی لایه‌ی نمایش استفاده از وب فرم‌های ASP.NET است. کنترل‌هایی مثل: دیتاگرید، دیتالیست و تقویم (Calendar) یک رابط کاربری قدرتمند را با مقدار کمی کد فراهم می‌کنند.

انتخاب‌هایی که در بالا برای ساخت یک لایه‌ی نمایش بررسی کردیم می‌توانند توسط زبان‌های مختلفی مثل C#Visual Studio.Net پیاده‌سازی شوند.


انتخاب‌های لایه‌ی Business Logic

لایه‌ی Business Logic از چندین بخش که کارهایی نظیر اعتبار سنجی کار، گردش کار یا کارهای مشابه را انجام می‌دهند تشکیل شده است.

Componentهای .Net این لایه را شکل می‌دهند. شما می‌توانید با Interop از Componentهای COM استفاده کنید ولی این کار کارایی را پایین خواهد آورد.

وب‌سرویس‌های ASP.NET هم می‌توانند به‌عنوان یک Business Logic عمل کنند. اما به هر حال آن‌ها را نمی‌توان در همه‌ی شرایط به‌عنوان جایگزین Componentها به‌کار برد. وب‌سرویس‌ها تنها زمانی قابل استفاده خواهند بود که اعتبارسنجی در جایی بیرون از شبکه‌ی شما اتفاق افتاده باشد.

Componentهایی که توسعه می‌دهید به ماندن روی ماشین‌های مشابه نیازی ندارند. با استفاده از دات NET Remoting می‌توانید آن‌ها را روی چندین ماشین توزیع کنید.


انتخاب‌های لایه‌ی Data Access

این لایه با دستکاری داده‌ها مثل اضافه، حذف و به‌روز رسانی آن‌ها سر و کار دارد. داده‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم می‌توانند در RDBMS یا XML قرار داشته باشند. شما باید لایه‌ی دسترسی به داده را چنان طراحی کنید که دیگر لایه‌ها نیازی به دانستن وضعیت انبار داده‌ها نداشته باشند.

ADO.NET فناوری دسترسی به داده‌ی تحت دات .Net است. اگر چه ADO.NET از طریق کلاس‌های DataReader اجازه‌ی دسترسی به داده‌های در هنگام اتصال را می‌دهد ولی بیش‌ترین تمرکز روی دسترسی به داده‌ها در زمان متصل نبودن است. DataSet نقش کلیدی را در این مورد بازی می‌کند. در بعضی موارد می‌توانید ADO را هم برای دسترسی به داده‌ها استفاده کنید ولی استفاده از آن باید دلیل معتبری داشته باشد. از ADO استفاده نکنید فقط به خاطر این‌که RecordSetها را دوست دارید!

این‌جا هم Componentهای .Net لایه را تشکیل می‌دهند. همان‌طور که قبلا گفته شد می‌توانید از Componentهای کلاسیک COM هم استفاده کنید.

هم‌چنین وب‌سرویس‌ها هم می‌توانند لایه‌ی دسترسی به داده را شکل دهند. این مخصوصا زمانی درست است که DataBase شما فراهم‌کننده‌ی (Provider) داده ندارد. در این‌گونه موارد شما می‌توانید مقداری کد برای اتصال به داده‌ها و پر کردن DataBaseها و بازگرداندن نتایج درون DataSet به درخواست‌کننده‌ی داده بنویسید.

علاوه بر ADO.NET شما می‌توانید از امکانات سیستم مدیریت DataBase خود مثل توابع و یا روال‌های ذخیره شده (Stored Procedures) استفاده کنید.



ارسال داده از یک لایه به لایه‌ی دیگر


در تمام موارد به ارسال اطلاعات از یک لایه به لایه‌ی دیگر نیاز است؛ به‌طور معمول برنامه‌نویسان از رشته‌ها، آرایه‌ها، RecordSetهای غیرمتصل برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند. در .Net ، DataSetها یک راه فوق‌العاده برای انتقال اطلاعات میان لایه‌ها فراهم می‌کنند. شما حتی می‌توانید با برنامه‌نویسی یک DataSet بسازید و آن را با داده‌های خودتان پر کنید. اگر اشیا را خیلی دوست دارید می‌توانید از Typed DataSets استفاده کنید که در واقع کلاسی مشتق شده از کلاس DataSet است که جداول و سطرها را به شکل یک شی معرفی می‌کند.



منبع :رشد


نجف زاده ::: پنج شنبه 87/6/7::: ساعت 10:11 عصر

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 14
کل بازدید :362489

>> درباره خودم <<
پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی
نجف زاده
برای دستیابی به پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی به آدرس www.bitasoft.ir مراجعه فرمائید.

>> پیوندهای روزانه <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی

>>لینک دوستان<<
آموزش کسب درآمد تضمینی+تفریح+ترفند+دانلود+کلیپ+جاوا اسکریپت
ما و دلاوران
بهار bahar
الهه نور
ARAX
هیـــــــــئت زیــــــنبیون «محفل،طلاب بسیجیان و رهروان شهدا»
نم نم بارون ( رفیق نارفیق )
سه فاز بازار
عاشقان زنده...شهدا...اروند...
شعر و دل نوشته های اسارت
مشکلات جنسی
پایگاه اطلاع رسانی قاین نیوز
عشق تنها
بازی برنامه کلیپ ... برای موبایل جدیدترین عکسهای ایرانی و خارجی
امیرالمومنین علی علیه السلام
gitar4ever
آموزش و پرورش
پوست کلف
عمومی
هنر و فلسفه و ادبیات و ادیان ...
شهدای غریب
موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
وفا دات کام
یادداشت های یه آسمونی
سهیــــــــــــــــلی منطقه آزادقشم
وبلاگ افسانه جومونگ
سرزمین من
به یاد مهدی (عج)
poueshdownload

بزرگترین لینک باکس آهنگهای رپ
world of news
به نام آنکه اشک راآفریدتاسرزمین وداع آتش نگیرد
فاصله
اتومبیل
salima
توشمانلو روستای نمونه ایران
مغزیات
سیب سرخ
من می‏خواهم مسلمان شوم.
ای ول .کام
عشق
موزیک ،نرم افزار، بازی، آهنگ رپ ، خدمات موبایل و..
سلام آقا
عکس جک اس ام اس نرم افزار داستان مطالب جالب و خواندنی و . . .
مشاوره در زمینه انتخاب متریال و بازرسی جوش
D E V I L
تخصصی فقه وحقوق
تنهای تنها
سفر طولانی آخرت

>>لوگوی دوستان<<










































>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<